مسئول واحد : ماندانا هاشمی
شرح وظایف:
1-توسعه اجرای استانداردها در نحوه ارائه خمت به ارباب رجوع
2-ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان
3-افزایش میزان رضایتمندی بیماران و کارکنان از سازمان
4-ایجاد تعهد در پاسخگویی واحدها به شکایات ارباب رجوع و کارکنان
5-سناسایی نقاط ضعف و نواقص واحدها از طریق بررسی و ارزیابی شکایات
6-بازنگری مقررات و ضوابط اجرایی واحدها با مطالعه و تحقیق در خصوص شکایات واصله
7-کاهش میزان شکایات ارباب رجوع از واحدها
8-فعالیت در راستای اهداف استراتژیک
9-جمع آوری شکایت از طریق:صندوق شکایات، حضوری، تلفنی،پیامک و مسئولین
10-بررسی شکایات از جهت صحت و سقم
11-ریشه یابی و تحلیل مشکلاتی که باعث بروز نارضایتی و شکایت شده
12-تهیه آمار ماهیانه شکایات و تفکیک موضوعی آنها و برنامه ریزی در جهت رفع آنها
|