رسیدگی به شکایات

مسئول واحد : نسرین مینایی

 

شرح وظایف:

1-توسعه اجرای استانداردها در نحوه ارائه خمت به ارباب رجوع

2-ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان

3-افزایش میزان رضایتمندی بیماران و کارکنان از سازمان

4-ایجاد تعهد در پاسخگویی واحدها به شکایات ارباب رجوع و کارکنان

5-سناسایی نقاط ضعف و نواقص واحدها از طریق بررسی و ارزیابی شکایات

6-بازنگری مقررات و ضوابط اجرایی واحدها با مطالعه و تحقیق در خصوص شکایات واصله

7-کاهش میزان شکایات ارباب رجوع از واحدها

8-فعالیت در راستای اهداف استراتژیک

9-جمع آوری شکایت از طریق:صندوق شکایات، حضوری، تلفنی،پیامک و مسئولین

10-بررسی شکایات از جهت صحت و سقم

11-ریشه یابی و تحلیل مشکلاتی که باعث بروز نارضایتی و شکایت شده

12-تهیه آمار ماهیانه شکایات و تفکیک موضوعی آنها و برنامه ریزی در جهت رفع آنها

 

پذیرش اینترنتی
اتوماسیون تردد
اتوماسیون تغذیه
سامانه خدمات الکترونیک
تحول سلامت
پست الکترونیک
مناقصه/مزایده
آمار بازدید
 بازدید امروز : 814
 کل بازدید : 756156
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4

صفحه اصلی|ارتباط با ما|نقشه سایت

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای بیمارستان بزرگ دزفول (دکتر گنجویان) محفوظ می باشد
Copyright © 2016 .Ganjavian Hospital. All Rights Reserved